Procedura zgłaszania przypadków naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
Podstawa prawna:
- art. 8 ust. 1, w związku z art. 8 ust. 9 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz. U. UE. L. z 2019 r. Nr 305, str. 17 oraz z 2020 r. Nr 347, str. 1).
Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Mariusz Garski – Kierownik Działu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
Zgłoszenia można dokonać w następujący sposób:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w zaszyfrowanym pliku. Szyfr do pliku należy przekazać w/w osobie.
- pisemnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Mściwoja II 20, 83-300 Kartuzy, z dopiskiem na kopercie: „Zgłoszenie naruszenia prawa, Sygnalista, Kierownik Działu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym - Mariusz Garski - do rąk własnych”,
- osobiście lub telefonicznie: tel. (58) 685-33-20, 684-00-82 wewn. 117, 118,
Zaleca się, aby zgłoszeń dokonywać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Procedury zgłaszania przypadków naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 1/2022 r. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach z dnia 17 stycznia 2022 r. znajdującym się w poniższym linku: