Procedura zgłaszania przypadków naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń

Podstawa prawna:

  • art. 8 ust. 1, w związku z art. 8 ust. 9 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz. U. UE. L. z 2019 r. Nr 305, str. 17 oraz z 2020 r. Nr 347, str. 1).

Osoba przyjmująca zgłoszenia:

Mariusz Garski – Kierownik Działu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym

Zgłoszenia można dokonać w następujący sposób:

  • za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w zaszyfrowanym pliku. Szyfr do pliku należy przekazać w/w osobie.
  • pisemnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Mściwoja II 20, 83-300 Kartuzy, z dopiskiem na kopercie:  „Zgłoszenie naruszenia prawa, Sygnalista, Kierownik Działu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym - Mariusz Garski - do rąk własnych”,
  • osobiście lub telefonicznie: tel. (58) 685-33-20, 684-00-82 wewn. 117, 118,

Zaleca się, aby zgłoszeń dokonywać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Procedury zgłaszania przypadków naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 1/2022 r. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach z dnia 17 stycznia 2022 r.  znajdującym się w poniższym linku:

kliknij aby pobrać formularz zgłoszenia (PDF - 0,7 MB)